Betrokken
Hoge klanttevredenheid
Praktisch
Advies op maat
Vakkundig
Breed trainingsaanbod

Kennismaken met
Bas Moolenschot.

Consultant Food

Voor mij was Précon een onverwachte wending in mijn carrière. Met een afgeronde studie gezondheidswetenschappen was het niet erg vanzelfsprekend dat ik in de voedingsindustrie terecht zou komen.

Ik startte mijn loopbaan met kwaliteitsfuncties bij zorginstellingen en maakte vanaf daar een overstap naar een diepvriesbedrijf. Dit was mijn eerste ontmoeting met de voedingsindustrie. Drie jaar later werd ik benaderd door Précon met de vraag of ik open stond voor een kennismakingsgesprek. Het leek me een interessante uitdaging en een mooie kans om mezelf verder te kunnen ontwikkelen in kwaliteitsmanagement binnen de voedingssector. De kennis en werkervaring die ik meebracht was voor Précon juist een waardevolle aanvulling op de al aanwezige competenties in het team.

“Als projectleider lever ik telkens maatwerk. Mooi om samen met klanten én collega’s de best passende oplossing te realiseren.”

Aanvankelijk was mijn kennis over voedselveiligheid beperkt. In het begin was dit voor mij even wennen, maar dankzij Précon en mijn collega’s heb ik me kunnen ontwikkelen en specialiseren tot de consultant die ik vandaag de dag ben.

Ik hou ervan om in contact te zijn met klanten en samen met hen te werken naar de best passende oplossing. Maatwerk is essentieel, iedere klant en vraagstuk is immers anders. Dit maakt mijn baan gevarieerd en geeft me de vrijheid om eigen ideeën uit te werken. Zo heb ik me afgelopen jaren kunnen richten op automatisering, projectmanagement en het begeleiden van collega’s. Ik vind het mooi om te zien dat ik mijn kennis over kan brengen aan beginnende consultants die op dezelfde plek staan waar ik ooit stond.

Meer verhalen
van collega’s.

Benieuwd naar de mensen achter Précon? Ontmoet hier onze collega’s en ontdek hoe zij hun loopbaan bij Précon vormgeven.

Blijf op de hoogte

Abonneer je op onze nieuwsbrief, onze maandelijkse blik op food en non-food kwaliteitsmanagement.