Blijf op de hoogte
Abonneer je op onze nieuwsbrief, onze maandelijkse blik op food en non-food kwaliteitsmanagement.
Onze online cursussen worden heel veel gebruikt. Om de kwaliteit van de cursussen te optimaliseren maken we onder andere gebruik van een enquête. Hierdoor kunnen we ideaal monitoren of de cursisten nog steeds tevreden zijn over de cursussen en of we bepaalde dingen kunnen verbeteren. We vinden het heel belangrijk dat de kwaliteit van onze trainingen op een hoog niveau staan en dat zien we ook terug in de enquêtes. Cursisten zijn namelijk niet alleen erg te spreken over de kwaliteit van onze trainingen maar ook over de gebruiksvriendelijkheid en vormgeving.
Om nog wat dieper in te gaan op de kwaliteit: onze cursisten zijn heel erg positief over de opbouw van informatie, de begrijpelijkheid van de teksten en de mate waarin ze de informatie in hun werk kunnen gebruiken.
Uit de opmerkingen kunnen we lezen dat onze trainingen op alle niveaus in bedrijven gebruikt worden. Daar waar nieuwkomers de stof best pittig vinden, vinden mensen die veel ervaring hebben een training wat makkelijker. Cursisten moeten vaak de trainingen om de paar jaar herhalen. Om de cursisten te blijven uitdagen vernieuwen we onze trainingen regelmatig.
Als we wat dieper ingaan op de online cursussen zien we dat eigenlijk alle trainingen met een ruime voldoende wordt beoordeeld: geen enkele training scoort lager dan een 7,2. En wat het nog leuker maakt, sommige trainingen scoren zelfs een dikke 8.
Verder zien we dat cursisten weinig moeite hebben om de training te doorlopen. Ze lopen zelden vast omdat ze de opdracht niet snappen en dat is goed! Daarnaast vinden de meeste mensen dat trainingen er fris en modern uitzien.
“Nuttig en informatief. Houd je scherp.”
“Het was een nieuwe en leuke ervaring om deel te nemen aan deze online toets.”
“Een leuke training, op deze manier maak je het toegankelijk om nieuwe (en belangrijke) kennis op te doen op dit gebied.”
” Ik vond het heel leuk om deze training te doen en heel erg bedankt. Deze informatie kunnen wij goed gebruiken op het werk.”
We zijn ook iedereen dankbaar voor het invullen van de enquêtes, zo worden onze cursussen nog beter! We hopen dat ook dit jaar weer veel mensen de enquête willen invullen.
Uiteraard kijken we altijd naar mogelijkheden om de cursussen nog beter te maken. Denk hierbij aan nieuwe technieken zoals virtual reality(VR), augmented reality(AR), 360-graden foto’s en video’s of apps voor op de telefoon.
Wil je meer weten over ons aanbod? Kijk bij trainingen of neem contact op via +31 (0)30 – 65 66 010 of learning@precongroup.com.
Abonneer je op onze nieuwsbrief, onze maandelijkse blik op food en non-food kwaliteitsmanagement.