Blijf op de hoogte
Abonneer je op onze nieuwsbrief, onze maandelijkse blik op food en non-food kwaliteitsmanagement.
Nu de overheid opnieuw de maatregel heeft genomen dat zoveel mogelijk vanuit huis gewerkt moet worden, worstelen veel kwaliteitsafdelingen met de vraag hoe de continuïteit van de werkzaamheden geborgd blijft. Daar komt bij dat medewerkers van de kwaliteitsafdeling door wisseldiensten vaak om en om op kantoor zijn, waardoor de onderlinge communicatie wordt bemoeilijkt. Ook de communicatie met de rest van de organisatie, waaronder de productie, is lastig. En juist het enthousiasmeren, motiveren en opleiden van medewerkers is een belangrijke taak van de kwaliteitsmanager.
Tegelijkertijd heeft de kwaliteitsmanager te maken met allerlei andere uitdagingen, zoals de toenemende druk als gevolg van audits en toetsing en de toenemende vraag naar transparantie in de keten. Dit vraagt om goede documentatie van uw gegevens.
Digitalisering van uw kwaliteitssysteem draagt er aan bij dat deze uitdagingen beter gemanaged worden. Digitalisering is op vele vlakken mogelijk. Denk hierbij aan het digitaliseren van het documentenhandboek, specificatiebeheer, inspectierondes of leveranciersbeoordeling. Voor deze oplossingen biedt Quasydoc verschillende mogelijkheden tot digitaliseren.
Het digitaliseren van uw kwaliteitssysteem kent vele voordelen, we zetten er een aantal voor u op een rijtje:
Bent u benieuwd hoe digitalisering kan bijdragen aan verbetering binnen uw organisatie? Wij adviseren u graag. U kunt ons bellen via +31 (0)30 – 65 66 010 of mail naar info@precongroup.com.
Abonneer je op onze nieuwsbrief, onze maandelijkse blik op food en non-food kwaliteitsmanagement.